
Een selectie van bestaande klanten


Dit is wat klanten zeggen
7 december 2020
âRamon heeft ons persoonlijk, professioneel geholpen met de optimalisatie van onze betaalprocessen. Kunde en snelle, directe communicatie onderstreept de fijne samenwerking. Bedankt voor de reeds geboekte resultaten!â
18 augustus 2020
âRamon heeft verstand van zaken en reageert snel, duidelijk en netjes. Hij beloofd niets wat hij niet waar kan maken en zorgt op een professionele manier voor een mooie uitkomst. Dank daarvoor!â
19 april 2020
âRamon heeft ons geholpen bij het heronderhandelen met onze payment provider. Zeer prettig en met goed resultaat.”
11 februari 2020
âMede dankzij de kennis en vasthoudendheid van Ramon kunnen wij onze klanten weer beter en goedkoper van dienst zijn. Bedankt voor de hulp Ramon!â
14 Augustus 2019
âSnel, professioneel en een succesvolle samenwerking. Ik ben van mening dat Ramon Helwegen veel te bieden heeft om de kosten van een bedrijf te optimaliseren als het gaat om de tarieven van een betaalprovider (PSP), maar dat niet alleen. Zijn benchmarkrapportage was een eye-opener en leidde tot een succesvolle heronderhandeling van het contract met onze bestaande PSP. Dit resulteerde in een besparing van 50%. We bevelen zijn diensten graag aan elk bedrijf dat actief is in e-commerce aan, het zal zeker waarde toevoegen aan uw organisatie.”
6 februari 2019
âWij zijn zeer tevreden met de inzet, werkzaamheden, ideeĂ«n van Ecomstream. Ramon Helwegen denkt goed en to-the-point mee en komt zo nodig met suggesties. Vanwege de lagere kosten levert het ons een prettiger kostenplaatje op.â
6 november 2018
âRamon heeft een geweldige consultancy job bij ons gedaan. Hij analyseerde ons contract met onze Payment Service Provider (PSP) en heeft ons inhoudelijk ondersteund om ons contract opnieuw te onderhandelen. Dit heeft geleid tot een aanzienlijke besparing van >30% op onze jaarlijkse kosten voor onze betaaloplossing. Ramon levert vergaande kennis en inzichten wat ons enorm heeft geholpen. Ik zou zijn diensten aanbevelen aan iedereen die geld wil besparen met zijn betaaloplossing. Bovenal houdt Ramon zich aan zijn beloftes en hoeft niet achterna te worden gezeten, hij is het proactieve type.â

Alle blogs, in het Nederlands en in het Engels:
Publicaties van EcomStream op Frankwatching
Voorkom afhakers: quick wins voor je check-outproces en betaaloplossing
Optimaliseren van een salesfunnel: bij webshops denk je al snel aan de bovenkant van die funnel. Maar ook aan de onderkant valt winst te behalen. Met deze quick wins verbeter je de check-out en betaaloplossing.
Weg met de traditionele klantreis, op naar contextual commerce
Is het is de holy grail voor marketeers? Gepersonaliseerde en op maat gemaakte informatie âshoppableâ aanbieden, precies op het moment dat daar behoefte aan is. Zonder frictie. Wat is contextual commerce en wat is ervoor nodig om het succesvol in te zetten?
Gamification van het checkout-proces: zo krijg je meer loyale klanten
Een prettigere activiteit is gewoon leuker om te doen. Dat geldt ook voor het checkout- en betalingsproces in een webwinkel. Dit is een vaak minder belichte fase van de online klantreis, terwijl het wel de meest kritieke fase is op weg naar je conversie. Ben je benieuwd waarom gamification van het checkout-proces je kan helpen aan meer loyale klanten?