Een gamified checkout is een prettiger afrekenproces

Een gamified checkout is een prettiger afrekenproces

Gamification heeft als doel om via positieve gebruikerservaringen de betrokkenheid te vergroten en meer loyaliteit te creëren. Loyaliteit zorgt voor terugkerende klanten. Een afrekenproces met een minder prettige gebruikerservaring is een loyaliteitsrisico.   Het...

Lees meer
PSD2: Dit kan je er als online retailer mee

PSD2: Dit kan je er als online retailer mee

Wat is PSD2? PSD2 (Payment Services Directive 2) is de bindende richtlijn van de Europese Unie die consumenten in staat stelt om derde partijen, naast de banken, diensten te laten leveren waarbij toegang tot hun financiële en bankgegevens noodzakelijk is. Het geld...

Lees meer
Tokenization: op weg naar de “zero-click” betaling

Tokenization: op weg naar de “zero-click” betaling

Eenvoudig kunnen betalen is een basisvoorwaarde om frictie weg te nemen uit ons hedendaagse online shopping proces en conversie te bevorderen. Het neemt op een veilige manier frustratie weg bij de klant. Het gaat hierbij om het opslaan van betaalgegevens. Het opslaan...

Lees meer
Laat jij geld liggen in je checkout en betaaloplossing?

Laat jij geld liggen in je checkout en betaaloplossing?

Het benchmarken van je checkout en betaaloplossing loont de moeite. Er zijn vaak verbeterpunten die relatief eenvoudig zijn te verhelpen. Zie ook dit artikel op Frankwatching met quick wins voor je checkout en betaaloplossing.   EcomStream heeft in 2018 een...

Lees meer
Evolutionary Site Redesign (ESR)

Evolutionary Site Redesign (ESR)

Er wordt regelmatig geschreven over Evolutionary Site Redesign (ESR). Een mooie term waarmee wordt aangegeven dat een succesvolle site eigenlijk nooit af is.    De tijd dat een website slechts de functie had van een online folder, ligt ver achter ons. De site is...

Lees meer
Share This
SSL Certificates